Motlitba za vyléčeni stresu.

autor: Léčivá síla minerálu

Drahý Bože, Archanděli Rafaeli a Archanděli Michaeli,

zdá se, že mi stres vážně ubližuje a já  potřebuji vaši pomoc.

Prosím, zbavte mě tlaků, které jsem si sama na sebe uvalila.

Rafaeli, žádám tě, abys mě zahalil svou léčivou energii

a mé tělo tak mohlo setřást následky stresu.

Michaeli, tebe žádám o odstranění důsledků

negativních a ustrašených myšlenek

včetně vláken, jež mě vysávají.

Jsem připravená zbavit se špatných návyků,

jako je sebetrýznění, podléhání diktátu času,

nebo jiných předsudků vytvářejících stresové situace.

Ve skutečnosti vím, že mám dostatek času i energie,

a žádám vás, abyste mi pomohli uvědomit si tento

dostatek právě teď.

Děkuji vám.Amen

Posted on 9. novembra 2011, in Anjeli, Zdravie. Bookmark the permalink. Pridaj komentár.

Pridaj komentár

