Objavme v sebe opäť naše vnútorné dieťa.

OBRAZKY 2

 

Kedysi dávno som písala zopár slov na túto tému, ktorú je stále viac a viac potrebné opakovať. Zlatíčka, kam sa pozriem tam smutné tváre. Často patrím medzi týchto ľudí aj ja sama. 

Hľadala som pomoc všade vonku, počúvala som rôzne rady a názory môjho okolia. Často to boli rady, s ktorými som vnútorne akosi nesúhlasila. Niečo vo mne sa bilo, doslova plakalo. A tak som chodila, akoby bez duše, cítila som sa nepochopená, sklamaná, smutná. Až jedného dňa, prišla ku mne moja mladšia dcérka znudená a chcela sa so mnou hrať. Ako každý pesimista, som ju “upratala” so slovami Niki teraz nie….. teraz nemám náladu… 

To malé tvrdohlavé dievčatko ( ktovie po kom asi tak je? 😀 ) sa však nedalo odbiť a išlo si za svojím…. nie nátlakom…. iba vetou …. hmmmm, to hovoríš stále mami, kedy ty tú náladu budeš mať??? A práve táto veta niečo vo mne silno pohla. Vďaka mojej milovanej dcérke som zistila, že vo chvíli, kedy sa s ňou hrám, idú všetky “problémy” ( toto slovo priam neznášam! ) bokom. Svet je zrazu krajší, veselší, nevinnejší…. človek sa smeje, šíri lásku kade- tade a všetci vôkol sa zrazu začnú usmievať. V tej chvíli totiž nechávame prehovoriť svoje vnútorné dieťa, ktoré máme všetci v sebe skryté. Z vlastnej skúsenosti Vám môžem len odporučiť, venovať sa svojim deťom na maximum, venovať sa sebe a svojmu vnútornému dieťaťu. Robte čokoľvek čo Vás baví, napĺňa, robte to hoci len hodinku denne…. či to bude spev, tanec, dobrá kniha, kreslenie, vyšívanie, prechádzka v prírode…. jašte sa so svojimi domácimi miláčikmi, behajte slobodne po lúkach , parkoch, lesíkoch…. robte to akoby to bola posledná vec vo vašom živote, ktorú môžete urobiť…. Dovoľte si byť opäť na chvíľku dieťaťom a uvidíte ako sa Vám zmení život, aj okolnosti v ňom 🙂 

 

Želám Vám krásny deň, plný letných detských dobrodružstiev …. MIRKA 🙂

Posted on 13. júla 2016, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Pridaj komentár.

Pridaj komentár