Prečistenie vzťahov.

14386_432468820241884_634966566264596776_n

 

Posúvam aj Vám zlatíčka, tento úžasný článok…..

Náš svet sa zakladá na vzťahoch. Či sú to vzťahy k niekomu, alebo k niečomu. Energie, ktoré prichádzajú už niekoľko týždňov nám prinášajú posun do ďalších fáz lekcií v tomto smere. Každá duša sa niekde nachádza a niekam sa posúva. Je to jedno, či sa zaoberá  duchovnom, alebo nie.  Nakoľko  sme všetci do jedného vo vzťahoch a neustále tvoríme  vzťahy nové. Každým novým poznatkom sa nejaký ten náš vzťah  mení.

Najľahšie sa menia vzťahy, ktoré vnímame ako potrebné ich meniť. Oveľa búrlivejšie a nechápavo reagujeme, keď sa jedná o niečo, na čo nie sme vôbec pripravený. Strata vecí, nebodaj ich krádež, či sa nám začali kaziť z nenazdajky naše každodenne potrebné veci? Čo sa to deje? Nič zvláštneho. Pravdepodobne si treba uvedomiť, že až veľmi lipneme na nich v rámci vlastného životného plánu. Zbytočne sa budeme porovnávať s druhými, nepochopíme to rozumom. Naopak,  skôr sa dostaneme vibračne ešte hlbšie. Pamätám sa na jednu príhodu z pred  viac rokov, keď jedna dušička povedala: „ Už nemám karmu, lekciu. Prečo? Ukradli mi auto, chata zhorela, žena ma v zapätí opustila. Nemám nič a nikoho, som sám a začínam od nuly.“  Ten človek bol šťastný, nebedákal. Pochopil, že dostal novú šancu tvoriť  a chopil sa toho s novým elánom, s láskou a  nadšením.

Naštrbili sa priateľstvá?  Ani nie. Len sa ukázali niektoré odlišnosti, ktoré sme neboli schopný doteraz vidieť.  Odmietali sme ich vnímať pre partiu, kolektív. Je na čase si uvedomiť, či naše vibrácie sú tak odlišné, aby sme preťali  v dobrom s láskou toto puto. Alebo dokážeme jeden druhého akceptovať. Či sa rozhodneme tak, či onak, robme všetko s láskou a buďme vďačný za poučenie.

Vnímam, že sa silno prečisťujú aj pracovné záležitosti. Nepáči sa vám už kolektív? Chodíte domov z práce bez energie, či idete do práce s  nechuťou? Je na čase si dať otázku, čo sa vám nepáči, čo by ste chceli naozaj robiť, čo alebo kto vám bráni urobiť zmeny ku šťastnej tvorbe? Pokiaľ budete k sebe maximálne úprimný, zistíte, že je na čase zmeniť prácu, pracovisko, odstrániť strachy z budúcnosti. Najčastejšie aj tak je to len strach o materiálne istoty v budúcnosti. Budúcnosť neexistuje, je len Tu a Teraz a podľa toho ako teraz a tu rozmýšľam,  dokážem vizualizovať , preciťovať láskou svoje potreby. Tak presne to isté sa bude tvoriť v mojej budúcnosti.  Samozrejme, nedávajme tam žiadne očakávanie a neurčujme to časovo. V poslednej dobe sme viacerí mohli vnímať rýchle materializovanie našich potrieb. Áno, vesmír nám pomáha ako len môže a hlavne ako sme my pripravený.  Vnímam, že najviac  vesmír pomáha dušiam, ktoré prestali riešiť svoju budúcnosť a  oddali sa prítomnosti.  Hlavne tvoria čistými energiami  cez srdiečka. Tvoria pre seba, pre všetkých s láskou v láske. Je to jedno, či tvoria za PC, v záhrade, na poliach, či niekde v dielni.

Rovnako začali padať závoje ilúzií v nefunkčných, dlhodobo disharmonických partnerských vzťahoch. Cítim, že toto sa deje vo všetkých formách vzťahov, ale teraz sa pozrieme na partnerské vzťahy. Niektoré duše konečne pochopili, že doterajšie ich zlé partnerské vzťahy boli založené na vlastnom strachu  zo samoty, materiálnom zabezpečení, malej sebaúcte. Prestali očakávať od partnerov, zobrali si vlastné potreby do vlastných rúk.  Pochopili, že všetky lekcie,  ktoré doteraz mali sú pre nich ako veľmi silné energie, ktoré ich posúvajú do nových možností tvorby vlastnej silnej a láskyplnej reality.

Áno, áno, áno. Všetko sa čistí, nepotrebné odchádza, svetlo stále intenzívnejšie a jasnejšie nám ukazuje našu cestu domou, ku šťastiu a pravej láske. Bez strachu som sa aj ja vydal voľakedy do neznáma. Prekročil som vlastný tieň ega, prestal som sa báť z nepochopenia rodiny, priateľov, ľudí. Ako dar som od vesmíru dostal istotu, že práve ON sa postará o mňa presne tak ako sa stará o rastliny, zvieratá, hory, lesy, oceány. Kto pozná lepšie moju, vašu cestu a váš cieľ? Odpoveď poznáte a práve preto vás chcem len povzbudiť. Odovzdajte všetko nepotrebné minulosti a vykročte Tu a Teraz do svetla.  Som vďačný za všetky lekcie, energie, ktoré aj mňa prečisťujú, lebo som sám tvoriteľom svojho života. Poučený kráčam ďalej a verte, nie som sám. Veľa dušičiek prijalo a s láskou naďalej prijímajú všetky požehnania energií,  ktoré prinášajú nové poznania cez prečistenie všetkých našich vzťahov.

S láskou v láske pre nás všetkých Apukhe.
Pre http://gaia2010.sk/ 20.8.2013 napísal Ján Bálint Apukhe. Tento článok môže byť ďalej šírený, kopírovaný v neskrátenej, neupravenej podobe a len pre nekomerčné účely, pokiaľ bude pripojená celá táto poznámka aj s aktívnymi odkazmi. Ďakujem za pochopenie.

Posted on 10. novembra 2015, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Pridaj komentár.

Pridaj komentár