Channeling s Urielom pre Všetkých…

JA : Vítam Ťa, kto si???

ON: URIEL

JA: O čom budeme hovoriť Uriel ???

ON: O CESTE DUCHOVNÉHO ROZVOJA…O TOM, ŽE PRE KAŽDÉHO Z VÁS JE REBRÍČEK K POSTUPU INÝ. PRETO HĽADAJTE ODPOVEDE V SEBE NIE NA INTERNETE. TO, ČO SA HODÍ JEDNÉMU, NEZNAMENÁ, ŽE SA BUDE  HODIŤ DRUHÉMU 😀 KAŽDÝ SI MUSÍ ZVOLIŤ CESTU, KTOROU CHCE KRÁČAŤ  SÁM.

JA: Hmmm, máš pocit, že niekoho nútim kráčať mojou cestou 😕 😕 😕 ????

ON: NIE, NENARÁŽAL SOM KONKRÉTNE NA TEBA…. ALE JE TOHO PLNÝ INTERNET. KAM SA POZRIEŠ SAMÉ UROBTE TOTO, UROBTE HENTO…. A KDE JE VAŠA SLOBODNÁ VOĽA ???? NAČO VÁM JU BOH, VÁŠ OTEC DAL, KEĎ JU NEVYUŽÍVATE ??? ŽIJETE AKO STROJE… LEN SI TO VŠIMNI… DÁVNEJŠIE CÍTIŠ NA ISTÝCH BLOGOCH NEPOKOJ. TEN NEPOKOJ SPOSOBOVALO PRESNE TOTO.

JA: ÁNO, všimla som si, že veľa ľudí ako keby nemalo vlastný názor, akoby sme fungovali ako cvičené opice 😕 😕 😕

ON: ÁNO. PRESNE SI TO NAZVALA, NECHCEL SOM BYŤ HRUBÝ 😕 😕 😕 TO ČO BY SOM VŠETKÝM PORADIL JE MEDITÁCIA…. POLOŽTE SI RUKU NA SRDCE A POČÚVAJTE ČO VÁM VRAVÍ…. NASLEDUJTE HO 😀 😀 😀 VAŠE SRDCE  VÁS NIKDY NEZRADÍ. NO VY MU DÁVATE VEĽMI MÁLO PRIESTORU, ABY PREHOVORILO 😕 😕 😕 NIEKEDY SA MEDZI VAMI CÍTIME AKO NA TRŽNICI 😕  JEDNA BABKA POVEDALA, VYSKÚŠAM TO PRETO AJ JA….

JA: No máš pravdu… naozaj je to väčšinou tak 😕

ON: VIEM, ŽE MÁM PRAVDU, PRETO TENTO ČLÁNOK 😀

JA: Vyznie mi to istým spôsobom ako upozornenie 😀

ON: AKO SA TO VEZME, ALE ISTÝM SPOSOBOM ÁNO 😀 VIEŠ MÁTE VO SVOJICH SRDCIACH ODPOVEĎ NA VŠETKO, LENŽE TÁTO ,,MODERNÁ”  DOBA AKOBY ZATEMŇOVALA VAŠE MYSLENIE. PRETOŽE NAMIESTO TOHO, ABY STE NECHALI PREHOVORIŤ TO NAJČISTEJŠIE ČO V SEBE MÁTE, RADŠEJ SEDÍTE PRI INTERNETE 😕 😕 😕

JA: no tak to máš pravdu, je to pre mnohých pohodlnejšie sedieť pri internete a nechávať sa ovplyvňovať názormi iných 😕

ON: MiRkA, JA VIE, ŽE JU MÁM…ALE NEHOVORÍM S TEBOU PRETO, ALE PRETO, ABY STE TO ZMENILI. ABY KAŽDÝ Z VÁS ASPOŇ HODINKU DENNE SADOL NA ZADOK A VENOVAL SA SÁM SEBE A VLASTNÉMU SRDCU 😀 PRETOŽE MNOHÍ Z VÁS IDÚ ÚPLNE INOU CESTOU A POTOM SÚ ZMATENÍ 😛 A TO VŠETKO LEN PRETO, ŽE LEN ČÍTAJÚ, ČÍTAJÚ A ČÍTAJÚ…NO VOBEC NEPOČÚVAJÚ SAMI SEBA ČO VLASTNE CHCÚ 😕 NEMALI BY STE LEN ČÍTAŤ ČLÁNKY A BEZ ROZMYSLENIA ČI ÚVAHY SKÚŠAŤ VŠETKO ČO JE NIEKDE NAPÍSANÉ. PRETOŽE TO,  ŽE JEDNA VEC POMOŽE JEDNÉMU, NEZNAMENÁ, ŽE AJ TISÍCKAM ĎALŠÍCH. PRETO OPAKUJEM, HĽADAJTE SI CESTU KAŽDÝ SÁM 😀 😀 😀 VO SVOJOM SRDCI 😀

JA: Uff 😀

ON: HMMM, DLHÉ ČO ??? 😀 😀 😀 SOM SA TROŠKU ROZKECAL ( ako to ty hovorievaš  😀 )

JA: Nevadí rada počúvam Vaše rady 😀

ON: VIEM, TOMU SME RADI 😀 😀

JA: Uriel, ešte niečo k tejto téme ???

ON: ANI NIE. POVEDAL SOM ČO SOM CHCEL.

JA: Ďakujem Uriel, že si prišiel 😀

ON: VIEM BOLA SI PREKVAPENÁ, ŽE SOM TO JA 😀 ( prvá ti napadla Ninka 😀 )

JA: Áno, presne 😀 😀 😀 Takže končíme ???

ON: ÁNO, NA DNES UŽ STAČILO 😀

Posted on 5. augusta 2010, in Channeling. Bookmark the permalink. 2 komentáre.

  1. Ďakujem za krásny channeling s archanjelikom Urielom… úplne sa stotožňujem s jeho posolstvom….

  2. Nejako vždy som bola proti všeobecným pravidlám a stádovistosti, pretože každý človek je originál, výnimočný niečim iným a to je úžasné! Len bohužiaľ sa ľudia naučili splynúť s davom, je to pre nich pohodlnejšie. Ja to nazývam “cestou menšieho odporu”. Je to škoda. Ale verím, že sa blýska na lepšie časy a že ľudia začnú veľmi pozorne počúvať svoje telo, svoje pocity, svoje JA. Som totiž nevyliečiteľný optimista.

Pridaj komentár

