Anjelská modlitba…..

PROSBA O UVOLNĚNÍ NEROVNOVÁHY, BLOKŮ, VÝRAZNÉ ZVÝŠENÍ ENERGIE, SÍLY, ODHODLÁNÍ Prosím o probuzení vlastní síly ohnivé, nechť projevena je skrze mě. Nechť mnou podnítí smysluplný žár veliký. Prosím o otevření Posvátné rovnováhy, vlastního středu zlatožlutými paprsky, ve kterých jsou odlesky centrálního slunce, pramenícího mi přímo do hloubky Srdce. Nechť se ve mně roznítí síla sluncí. Opravdová síla vůle, jež dovede mě do cíle, čistota vlastní mysli, co přijme, pochopí a vstřebá, že závislost má zaniká. Spojuji se s Rafaelem, Gabrielem, Michaelem, Hermesem a prosím, ať mi jsou vnitřní ohně rozsvěceny a na křídlech uzly stagnující energie odneseny. Pociťuji kruh zlatožlutý, jak jsem s jeho středem spojený, vlastním středem prolnutý. Prociťuji záři mocnou, jak působení síly má nekonečnou. Amen

— Radana Kolcová, Andělské modlitby

Posted on 29. apríla 2015, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Pridaj komentár.

Pridaj komentár

