Modlitba za našu lásku :)

Modlitba za vyléčení stávajícího milostného vztahu

Můj obrázek 3
30. 5. 2012

Nejdražší Bože,

prosím Tebe a anděly, abyste mi pomohli vyléčit můj milostný život.

Jsem ochotný(á) zbavit se jakéhokoli neodpuštění, které vůči sobě a svému partnerovi chovám, a žádám, aby mě andělé ihned očistili od veškeré zlosti a vzteku.

Prosím, pomozte mně i mému partnerovi nahlížet na sebe očima lásky.

Chci, aby veškeré následky našich chyby byly vymazány na celé linii času.

Prosím, pracujte i s mým partnerem, aby mezi námi zavládla harmonie, romantika, přátelstvtví, respekt, upřímnost a velká láska.

Prosím, obnovte naši lásku.

Děkuji.

 

Posted on 30. decembra 2012, in Modlitby. Bookmark the permalink. Pridaj komentár.

Pridaj komentár

