Automatické kreslenie, pokračovanie :)))) …

Včera som čítala množstvo zaujímavých článkov na podobných blogoch tomu môjmu 🙂 Čítala som čítala a pochopila mnohé veci, ktorým som nevedela prísť na koreň 🙂 Jednou z vecí bola aj tá, že je veľmi nutné sa aspoň hodinku denne venovať sám sebe. Presne toto som riešila s mojim okolím (samozrejme zbytočne) už dlhší čas 😦 Ale tento krát som si povedala dosť!!! Je čas sa konečne venovať sama sebe !!! Ibaže keď už deti a spol pochopili, že sa majú zdekovať 😆 zostalo vo mne akosi hlucho 😦 Nevedela som, zrazu čo s toľkým voľnom robiť??? Ako ho využiť??? Vtom sa ozvali ,,moji” Anjelikovia, vraj mám skúsiť opäť automatické písmo… Váhala som, pretože ja kresliť naozaj neviem …ale nástojili na svojom návrhu, preto som chytila farbičky a čmárala a čmárala som, čo z toho vyšlo posúďte sami 😆

Poprosím skúsenejších v obore, aby sa vyjadrili, čo mi moja dušička touto kresbou asi chcela povedať 😆       ďakujem 🙂

Posted on 21. februára 2011, in Automatické kreslenie. Bookmark the permalink. 3 komentáre.

  1. Nie som až taká skúsená v automatických kresbách. Vidím tam napojenie na “anjelskú ríšu” a prúdenie energie. Prevažuje tam farba zelená, tak podľa mňa, oslovil ťa Rafael. 🙂

  2. Presne o to sa aj ja snazim, presvedcit rodinu, ze potrebujem cas sama na seba aspon chvilu…..

Pridaj komentár

