Vodné bytosti, duchovia a víly…

 

 Voda predstavuje tvorivý aspekt života. Život sám sa zrodil z vody. Symbolizuje lono a tvorenie, je to živel kreatívny i deštruktívny. Voda je očistná, je v nej zakódovaný rytmus a pohyb, neustála zmena a prúdenie. Voda tiež predstavuje pohyb bez počiatku a konca,  žije svojim vlastným životom, rovnako ako bytosti v nej.

 

Morské panny, víly, škriatkovia, nymfy, delfíni a mnoho iních sa raduje z prostej jednoduchosti vody. Aj v sladkovodných vodách žijú rôzne drobné bytôstky. Väčšina z nich je krásna, obvykle sa ukazujú v podobe ženy. Sú ľúbezné, láskavé, dokážu spôsobiť pozitívne zmeny mysle a vedomia človeka, ktorý už nikdy nebude ako predtým, nahliadne do svojho vnútra a to ho zmení. Majú nás úprimne radi, nestránia sa nás, iba istú dobu váhajú, či a kedy sa nám ukážu. Milujú kvetiny a rastliny.

 

Zavoláte ich ak do vody vhodíte kytičku kvetov alebo venček. Pokladajú to za akýsi prejav úcty a náklonnosti. V jazerách ich zazriete za úsvitu a za súmraku, keď je hladina nedotknutá vetrom. Každý duch a bytosť je spojení s určitou plochou, nemajú vo zvyku ju opúšťať. Milujú spev a hudbu, preto sa nebojte si počas prechádzky okolo jazera zaspievať, potešíte ich, počujú vás. Môžu vám ako prejav lásky ukázať  dary Zeme, poklady, ale i zdravie a ochranu. Ovládajú rôzne čary a kúzla, podnecujú v nás lásku, emócie, inšpiráciu, predstavivosť, intuíciu i jasnozrivosť. Väčšina vodných duchov dobíja našu energiu, máva liečivý charakter. Preto ak sa cítite unavení, vyčerpaní a bez nálady šup sa na prechádzku okolo jazera 😀 😀 😀

Posted on 19. júna 2010, in Víly. Bookmark the permalink. 9 komentárov.

  1. Anjelik Mirka take prekrasne članky je mi lepčie na duši.Velka pochvala.

  2. anjelikmirka

    Zuzanka,
    ďakujem naozaj za pochvalu 😀 Človeku to vždy dobre padne, keď niekto ocení jeho prácu. Som rada, že sa Ti na mojom blogu páči a dúfam, že sa sem budeš rada vracať 😀

  3. Mirka nevieš niečo o strážkyni prameňa poznania?

  4. anjelikmirka

    anitraM,
    je mi ľúto, neviem o nej nič 😦 Ale čítala som na tvojej stránke článoček, ktorý si o nej písala, celkom ma zaujal 😀 No keď niečo vypátram, ozvem sa Ti na Tvojom blogu 😀 😀 😀

  5. ok 😀 volať ju nechcem, ona prišla ku mne sama, možno sa ešte ukáže.

  6. mila mirka,
    mam 22 rokov a v poslednom case ma velmi unavuju akekolvek “zarucene” navody na stastny zivot a podobne clanky, ale z tvojich slov sala taka pozitivna energia, uprimnost a jednoduchost v tom genialnom slovazmysle, ze som si ta musel ulozit do zaloziek a som pevne rozhodnuty zajtra rano pred skolou vstat aspon o 5 a citat a citat, aby som sa dokazal preniest cez nudne prednasky a monotonnost dalsej stredy v skole:))) vdaka za tvoje clanky, urcite neprestavaj pisat, mnohim ludom oziaris “obycajne” dni, hoci take neexistuju:)

    tvoj e-kamos:)

  7. Ahoj ja som v znamení ryby a vo vode sa cítim strašne skvelo dokonca niekedy cítim že s vodou snívam a som jej súčasťou. 🙂

Pridaj komentár

