Anjelské karty, pomôcka nielen pre začiatočníkov

Medzi moje najobľúbenejšie karty patria hlavne Anjelské :D Myslím, že každý rozumie, nemusím nič vysvetľovať, pretože z nich vyžaruje čistá láska a energia. Pár z tých mojich Vám ukážem, aby ste vedeli, ktoré ako vyzerajú ak sa rozhodnete pre komunikáciu s Anjelmi, týmto spôsobom. Práca s týmito kartami, je naozaj vhodná aj pre začiatočníkov, pretože je neskutočne ľahké s nimi pracovať. Je však potrebné si karty pred použitím očistiť a nabiť ich svojou energiou. Podrobný postup nájdete v brožúrke, ktorá je v každom balíčku vykladacích kariet :D Myslím, že takáto komunikácia s anjelmi bude pre Vás veľkým zážitkom :-)


Tu máte ukážky a názvy jednotlivých kariet :

POSLOVIA SVETLA

Toto sú snáď najsilnejšie karty zo všetkých anjelských, ktoré poznám. Sú nádherne ilustrované, plné lásky a pokoja. Nájdete v nich priamu odpoveď na akúkoľvek situáciu :D


ANDĚLÉ a SVATÍ :

Tieto karty zahŕňajú obrázky anjelov a svätých, preto ak máte nejaké otázky a pochybnosti , neváhajte si zaobstarať práve tieto karty. Ukážu vám cestu, ktorou kráčať a zároveň Vás ubezpečia, že nikdy niesme sami :D


KOUZELNÍ  JODNOROŽCI :

Patria medzi moje srdcové záležitosti.

Mám ich so všetkých najradšej. Sú veľmi krásne ilustrované ( tak ako všetky od Doreen Virtue :D ). Tieto karty môžu používať vnímavejšie deti, aj dospelí. Takže je to malý námet na darček pre vaše dieťa, či kamaráta :D




RADY ANDĚLU NA KAŽDÝ DEN :

Tieto nádherné karty sa väčšinou používajú, ak poprosíme svojich anjelikov strážnych o pomoc a radu na každý deň. Preto vždy pred odchodom do práce, či školy si vytiahnite jednu kartu. Táto karta bude odpoveď na otázku, aký vás čaká deň.



LÉČENÍ S VÍLAMI :

Tieto karty sa používajú pri komunikácii s vílami. Teda ak sa rozhodneme komunikovať s týmito božími bytosťami, pomocou kariet vám poradia, ako môžme dané situácie riešiť



Posted on 3. August 2010, in Karty. Bookmark the permalink. Komentáre (35).

  1. Krasna zbierka :) Ja mam zatial Anjelske karty srdca a duse od Angely McGeerrovej :)

  2. Dobry den, potrebovala by som poradit ohladom postupu pri vykladani ciganskych kariet do velkej tabule. Postupujem podla knihy od Lenky Vdovjakovej, ale jedna vec mi nie je celkom jasna. Tu je uryvok z knihy: ” Karty zamiesajte. Balicek podajte tazatelovi, ktory karty prelozi na tri kôpky vertikalne smerom k sebe (predpoklada sa, ze sedite oproti sebe). Vy ich vezmite naspat tak, ze ako prvu uchopite kôpku, ktora je najblizsie k tazatelovi, potom tu, ktora je najblizsie k vam, a nakoniec prostrednu. Potom karty rozlozite – beriete ich odspodu a pokladate jednu vedla druhej do radov pod seba.” Neviem, ze ked beriem tie karty naspat, tak ci mam brat tie kôpky tak, ze ich davam na seba alebo pod seba. Cize, ked zoberiem ako prvu kôpku, ktora je najblizsie k tazatelovi, potom tu ktora je najblizsie ku mne a potom prostrednu, tak ta prva kôpka, ktora je najblizsie k tazatelovi bude naspodu celeho toho balika alebo navrchu. Z toho textu mi to nie je celkom jasne. Dakujem za odpoved :D

    • Lucka,
      tazateľova kôpka zostane na vrchu…ale poviem vám ja som sa žiadnou knihou nikdy neriadila…lebo niekedy mi robí problém dlho čítať ( nebaví ma to) preto si robím podľa seba ako to mne vyhovuje…. :) Každý si nájde svoj spôsob výkladu a časom uvidí ako mu to najviac vyhovuje :) Aj vy Lucka :)

  3. anjelikmirka,

    ďakujem za odpoveď… ja práveže nie som až tak obdarená v tejto sfére, takže potrebujem literatúru s návodmi a postupmi a významami kariet :D aj ked ma táto oblasť zaujíma, zistila som, že nie som ten pravý prirodzený talent tak ako ste napríklad vy (teda aspon predpokladám, že ste veľký talent v tejto oblasti)… preto si vykladám karty iba občas a iba pre seba, určite nie pre iných… ešte raz dakujem za info a prajem vám veľa úspechov s kartičkami :D

  4. ahoj Mirka,

    chcem sa spýtať, či v rámci tarotových kariet prisudzuješ nejaký význam aj ročnej vibrácii? Teda myslím tým kartu, na ktorú pripadá ročná vibrácia danej osoby. Myslíš, že sa z toho dá niečo zistiť alebo je to príliš všeobecné ? ďakujem

  5. Mirka,

    ešte mám jednu takú možno trochu provokačnú otázku :D Čo si myslíš o veštici Gine a o tom, že už viackrát je jej predpovede odvysielané v TV vôbec nevyšli. Naposledy to bolo tuším, ked sa jej v TV pýtali, ako dopadnú naši hokejisti na MS a vôbec jej to nevyšlo. Nevrhá to podľa teba zlé svetlo na vykladanie kariet ?

    • Lucka,
      čo sa Giny týka počula som takýchto názorov viac, ťažko mi ale niekoho súdiť. Pretože to čo sa udeje nezáleží na vešticiach, ale na tom ako pochopí klient výklad a či urobí niečo preto, aby dosiahol úspech. Mnoho ľudí si myslí, že výkladom im veštica zmení osud. Ale to sa mýlia, my im iba povieme, čo vidíme v kartách ( je to totiž výsledok vášho myslenia)…. neznamená, že sa to musí naplniť. My vám dávame rady čo máte robiť, aby sa to buď naplnilo, ak si to želáte alebo aby ste urobili niečo preto, aby ste výklad (v prípade, že sa vám niečo nepáči) mohli zmeniť. Samozrejme, že niektoré veci nezmeníme, sú nám osudom dané, ale väčšie množstvo okolností si ovplyvňujeme sami. Nemožno preto viniť žiadnu vešticu (tým sa jej nezastávam, veď ju ani nepoznám). A čo sa týka toho zlého svetla na výklad kariet, ťažko povedať…. skôr to vrhá zlé svetlo na ňu. Nemožno predsa každú hádzať do jedného vreca, pretože napríklad moje výklady (veď si to môžeš aj na blogu prečítať) vychádzajú :)

  6. ahoj mirka, tak uz aj ja som sa inspirovala anjelmi pri vyklade, chcem to skusit tiez, ja k vykladu ako takemu pouzivam aj medicinske karty okrem numerologickeho rozboru a znameni a karmy :-)
    tak ale ako pozeram na tie anjelske karty, pacia sa mi tiez a bude to nieco nove, co ma mozno posunie inym smerom, tak ja som si objednala, tie s vilami, anjeli a svati a potom s michaelom, mam priblizny prehlad o anjeloch, tak som zvedava ako mi to rozsiry obzor :-)
    uz sa na ne velmi tesim a ked som ich videla aj na tvojej stranke, tak som zrazu vedela , ze robim dobre a utvrdilo ma to v tom, ze je to dobra cesta :-))))))
    dakujem mirka za znamenie :-))))
    krasny den prajem :-)

  7. ahoj Mirka,

    nebudeš mať náhodou prednášku alebo stánok s výkladom kariet na festivale Ezoterika, ktorý bude v BA ?

  8. ja mám úplne iné napr. žiarlivosť,duša,….

  9. Potrebovala by som pomôcť,stretla som sa s kartami (myslím anjelskymi),na zadnej strane mali jednoduchý obrázok a na hlavnej strane mali na celej karte tlaceny text, ktorý by mal zodpovedať položenú otázku. Neviete náhodou o aké karty ide? Ďakujem.

  10. Ahoj Mirka,
    prosím ťa, poradíš mi? Chcela by som si kúpiť anjelské karty, najlepšie také, ktoré mi dajú čo najkonkrétnejšiu odpoveď, napr. ako si spomínala karty Poslovia Svetla..Len neviem kde, je na to v BA nejaký obchod, alebo ako sa k tým kartám dostať ? Som teraz v takom období neistoty, i keď dosť tápam, nevzdávam sa, som pozitívne naladená, ale rada by som vedela, aké kroky podniknúť, aby som veci urýchlila, alebo čomu/komu sa vyhnúť..Už som bola u jednej veštici, ale zmýlila sa vo viacerých veciach o mne, nesprávne zo mňa čítala, niektoré veci sa ma musela sama priamo spýtať, takže ťažko veriť tomu, čo mi do budúcnosti predpovedala, i keď to bolo pozitívne, viac menej mi to znelo tak, že hovorila to,čo chcem počuť.. Odchádzala som dosť sklamaná..Takže radšej by som si veštila sama, takisto budem potrebovať nejaký dobrý návod, poradíš mi, prosím, kde to všetko zoženiem? Ďakujem vopred :)
    Pekný deň.
    Mirka

    • Mirka,
      anjelske karty zoženieš v kažom dobrom kníhkupectve, keďže si z BA je ich tam naozaj veľa :) Ja som napríklad bola u vás v nákupnom centre Polus. Sú prázdniny, krásne svieti slniečko, pohraj sa s nákupom kariet a vyberaj podľa intuície, ktoré Ťa najviac oslovia. Ja osobne mám doma viacero asi 6 balíčkov :D :D :D Veľmi dobré sú od Doreen Virtue aj karty Posolstvá Víl, skvele pracujú a sú nádherne ilustrované :) Potom daj vedieť, ako si pochodila :)

  11. Ahoj Mirka,
    vieš čo, poradila mi pani v obchode, kúpila som si Poslov Svetla, karty “očistené”, aj prvé výklady mám za sebou, len problém je, že veľakrát je ten výklad pre mňa nezrozumiteľný..Pýtam sa, či je tá a tá osoba mojou spriaznenou dušou a jedna z kariet je o peniazoch, že má čaká finančné polepšenie, ďalšia o štúdiu..Skrátka, nedávali mi tie karty podľa rozloženia a vysvetliviek brožúrky dokopy zmysel, ani odpoveď na otázku..Myslím teraz výklad kariet na Partnera duše..A takisto by ma zaujímalo, či si skôr nevykladám to, čo si sama myslím..Lebo Doreen v tej brožúrke ku kartám hneď na prvej strane vysvetľuje, že výklad je ovplyvnený našimi momentálnym myšlienkovým naladením, čiže ide o zákon príťažlivosti, čo si myslím, to si priťahujem..Pani v obchode mi hovorila, že pri výklade sa karty akoby na mňa “energeticky napoja”, tak potom mi z toho vychádza, či je tam vôbec zásah nejakej vyššej sily , alebo si vykladám to, čo si myslím a či vôbec správne, keď karty, ktoré si vytiahnem s otázkou nesúvisia a nedávajú mi na ňu odpoveď..Skúšala som vo vyložených kartách hľadať hlbší zmysel, dať si to nejak do súvislosti, ale ťažko..Takže takto nejako to vyzerá u mňa teraz.

    • Mirka,
      začiatky sú ťažké, ale nevzdávaj sa :) Je pravda, že keď si vykladáš karty, mala by si byť úplne v pohode a uvoľnená. No ak chceš poznať odpoveď na niektoré otázky je lepšie si dať karty vyložiť niekomu inému :)

    • ahoj Mirka. zaujímalo by ma, či už si nejako pokročila. a pochopila. bo aj ja som dnes kúpila karty a tak ako tebe mi nedávajú žiaden zmysel dokopy. akoby odpovedali na uplne niečo iné.
      Dik

      • elena,
        chce to čas a pevné nervy…. ja kartám rozumiem, motali ma na začiatku, teraz krásne spolupracujú :) Neboj prídeš na to aj sama. Koniec koncov máš ku kartám aj knižôčku, ktorá ti je tiež dobrým spoločníkom a radcom :)

  12. Dobrý deň ja by som si chcle akupit tie anjelske katy chcme to vyskusat zaujiam ma to a kde by som mohl aich kupit??? dakuejm

  13. prosím, kde ich možem na internete kúpiť? Ďakujem

    • elena,
      v každom dobrom kníhkupectve, stačí si daj do google anjelské karty :)

    • Janka Adlerová

      ahoj Alenka aj ja by som potrebovala anjelské karty pre začiatočníkov na každý deň, prezraď,kde ich objednať prosím Janka

      • Janka Adlerová,
        o takom niečom som ešte nepočula, že anjelske karty pre začiatočníkov….. pretože aj začiatočník môže vykladať napríklad od Doreen Virtue s hociktorými, nakoľko je pod obrázkom veľmi pekný text, ktorému porozumie snáď každý Jani. Sú prenádherne ilustrované a ak by si náhodou nerozumela významu na karte, v balení je aj malá brožúrka, ktorá ti podrobne vysvetlí význam karty :) Kúpiš ich v každom dobrom kníhkupectve :)

  14. dik. už ich mám doma. hehe. ale nejako som nepochopila ako si ic mám vykladať. aj ked je to v príručke písané . mám kúzelní jednorožci a poslovia svetla. ked vykladám za sebou trebars 5 kariet, pochopila som správne, že ich mam brať za radom zvrchu po zamiešaní? a aj tak nejako nechápem odpovede a ich súvislaost, ked mi prídu 3 rozne karty. niekto ma to može naučiť? Dakujem krásne

  15. Dobry den neviem ci mi pomozete .mam doma anjelske karty bohuzial s anglickym navodom a aj karty vilove.nemozem sa dopatrat na nete k navodu v slovencine.tak sa pytam ci nahodou neviete kde by sa dal zohnat.karty nove by som koli navodu nechcela kupovat.dakujem pekne za odpoved.Janka

    • Dobrý deň Janka,

      myslím, že práca s anjelskými kartami je vždy rovnaká. Pred výkladom je dobré sa pomodliť, poprosíte anjelov o pomoc pri výklade, karty ťaháte podľa intuície (teda ku ktorej vás to vnútorne ťahá), tú zoberiete. Najlepšie ak si na otázku vytiahnete 3 karty, ale toto zasa závisí od intuície. Ak vás bude ťahať viac či menej treba počúvať svoje vnútro a podľa toho aj ťahať počet kariet. Dôležité však je, aby ste vedela význam tých kariet :) A aké máte karty Janka?

  16. Ahoj. Mohla by si mi povedať kde si kúpila práve tie tvoje anjelské karty? Sú nádherné.

  17. Dobry vecer,pred asi dvoma tyzdnami som Vam pisal mail,presiel som si Vas blog a velmi sa mi paci,chcel by som si u Vas spravit vyklad prostrednictvom mailu,len ste mi neodpovedali a mam pocit ze aj ked mi ukazuje mail ako odoslany,myslim ze Vam neprisiel,zaslal som ho na vestimirka@centrum.sk …ak mate novy mail prosim poslite mi ho,rad sa s Vami skontaktujem,pekny vecer a dakujem

Pridaj komentár

Sleduj

Prijímaj upozornenia na nové články na tvoj email.

